VORES ANSVAR
Vi kan ikke sige at vi vil lykkes med at skabe Enestående Resultater uden samtidig at tage ansvar for at lykkes. Derfor siger vi også, at det er Vores Ansvar.
EKSTERNT
Vi har hørt alt for mange konsulenter bruge en kundes påståede manglende evner og vilje til at forandre, som undskyldning for ikke at lykkes med en opgave. Det gider vi i Factor3 ikke høre på! Fordi vi vil være de bedste til det vi gør, vil vi også lære af de få gange tingene ikke lykkes for os. Derfor er det afgørende, at vi lytter og lærer i stedet for at bruge tid på at placere skyld.
I Factor3 tager vi derfor ansvaret for, at vi i fællesskab med kunden lykkes med opgaven – og skylden for ikke at lykkes kan placeres hos os. Det er en indgroet del af vores leverancemodel, og noget vi finder helt naturligt i forlængelse af vores to andre værdier. Men det er også et stort ansvar. Derfor tillader vi os også at have forventninger og stille krav til vores kunder og vores samarbejde.
Fordi det er Vores Ansvar, kan du trygt regne med at vi tidligt griber ind, hvis vi er på afveje. Samtidig går vi aldrig på kompromis med vores egen integritet. Vi siger fra, hvis ikke vi kan stå inde for opgaven eller samarbejdet.
INTERNT
I Factor3 har vi et fælles ansvar, men vi tager et selvstændigt ansvar. Vi lader aldrig stå til, hvis der er noget, der kan gøres bedre eller burde være anderledes – på vores kontor, i vores interne samarbejde, i vores metoder og koncepter, i vores faglige udvikling, osv.. Den, der ser det, har en pligt til at handle.
Vi tager alle ansvar for egen læring og udvikling. Ingen må stå stille i deres faglige og personlige udvikling. Derfor har vi alle personlige fagligt relaterede udviklingsmål og en pligt til hver især at komme med konkrete forslag til fokusområder for egen udvikling.