ENESTÅENDE RESULTATER
Vi stræber efter at skabe Enestående Resultater med vores kunder. Resultater der gør en forskel, og er ud over det sædvanlige, og over det forventede.
Det stiller særlige krav til måden vi arbejder på. Mens gode resultater ofte kommer af at gøre det samme igen og igen, så kommer Enestående Resultater af det modsatte – altid at levere en ydelse unikt tilpasset den enkelte kundes situation og behov.
EKSTERNT
Vi har ikke to kunder, der er ens, og derfor løser vi aldrig to opgaver ens. Vi har ingen standardløsninger, og kloger os ikke på den rigtige løsning, før vi kender det rigtige problem. Kundens unikke og grundlæggende situation og behov er altid vores udgangspunkt – for ethvert oplæg vi laver, og enhver løsning vi implementerer.
Det betyder også, at vi gør meget ud af at klarlægge kernen i den problemstilling og det behov, vi mødes med. Det kræver ofte, at vi udfordrer kundens umiddelbare opfattelse af situationen. Derfor skal du som kunde hos Factor3 ikke forvente at blive talt efter munden, men heller aldrig at blive talt ned til. Vi siger, hvad vi mener, der skal siges. Til gengæld kan du forvente, at vi kan stå 100 pct. inde for det, vi siger og gør, og vi er med til at levere og støtte hele vejen til resultatskabelse.
Hos Factor3 har vi ikke ét hold, der sælger (og lover), og et andet, der leverer. Vi arbejder altid med samme team på opgaven fra indledende dialog til endelig resultatopfølgning. Vi mener, at Enestående Resultater forudsætter en tæt relation, dyb indsigt i opgaven og direkte kobling mellem det lovede og det leverede.
INTERNT
Vi vil være de bedste, til det vi gør, og derfor er der også meget, vi ikke gør. Vi arbejder med Strategy Management Consulting, intet andet. Vi laver ikke ledelsesudvikling eller salgstræning, vi laver ikke Lean- eller IT-projekter, vi rådgiver ikke specifikt om outsourcing og indkøbsoptimering, og vi rekrutterer ikke på vegne af vores kunder. Det er der andre, der er bedre til end os. Til gengæld er vi overbeviste om, at der ikke er andre, der er bedre end os, når det kommer til at rådgive om virksomheders samlede strategiarbejde, det vi kalder Strategy Management Consulting. Det er her vores fokus ligger, og hvor vi skaber enestående resultater.
Abraham Maslow sagde engang, at ”hvis det eneste værktøj du ejer er en hammer, vil alle dine problemer ligne søm”. Gennem vores karrierer i konsulentbranchen har vi set dette ”hammer-søm-princip” udfolde sig alt for tit. Vi lover derfor vores kunder, at vi ikke griber vores værktøj, før vi kender og forstår deres udfordringer og behov. Vi har derfor ingen standardløsninger, og udvikler ikke ligegyldige metermålskoncepter. I stedet har vi et bredt koncept- og metodeapparat, som vi sammensætter, skalerer og videreudvikler til en unik samlet løsning for den enkelte kunde.
Det stiller særligt store krav til vores medarbejderes faglige kompetencer og personlige egenskaber, og til måden vi i fællesskab arbejder på. Den faglige tyngde og evnen til at arbejde analytisk og struktureret er afgørende for at komme ind i Factor3, men lige så vigtigt er det, at du er ydmyg, lyttende og i stand til at arbejde i tæt dialog med vores kunder. Vores kunder skal ikke bare synes om vores arbejde, de skal også kunne lide os som mennesker.
Vi kræver ikke, at alle vores konsulenter skal kunne det samme. Tværtimod, ser vi en stor fordel i, at vi hver især har nogle spidskompetencer inden for Strategy Management Consulting der kan trækkes på, afhængigt af behovet i den enkelte opgave. Derfor er det hos Factor3 heller ikke nødvendigvis den person, der tager telefonen, der skal være med til at løse opgaven. Vi lader altid opgaven definere det bedste Factor3-hold til opgaven. Og har vi til opgaven behov for specialistkompetencer, vi ikke selv besidder, så har vi et tæt samarbejde med en række andre førsteklasses konsulenthuse, som vi kan knytte til opgaven.