​ÉT HOLD

Vi er Ét Hold med kunden og vi er Ét Hold internt. Det er helt fundamentalt for vores måde at arbejde og lykkes på. Det betyder mindre distance, tættere samarbejde og mere indlevelse.

EKSTERNT

​Vi arbejder med kunden som fortrolig samarbejdspartner og ikke for kunden som traditionel kontraktleverandør. Vi indgår ikke i traditionelle kunde-leverandørforhold, hvor det er ordlyden i kontrakten, der gennem hele opgaven ufleksibelt definerer, hvad der kan lade sig gøre og ikke lade sig gøre.

Vi er ekstreme i vores målorientering og vilje til at lykkes. Derfor er vi nødt til at være fleksible i forhold til hvad der skal til for at nå målet. Vi udnytter det faktum, at vi sammen med kunden får nye input, erfaringer og reaktioner gennem hele opgaven, til, om nødvendigt, at justere vores leverancer undervejs for bedst at nå målet. Vi indgår typisk fastprisaftaler med vores kunder. Ser vi undervejs i opgaven et behov for at gøre noget, der ligger ud over det oprindeligt aftalte, så gør vi selvfølgelig det.

Hos os er kunden medproducent af opgaveløsningen – og vi er medproducent af forandringen hos kunden. Vi laver ikke en analyse og overlader enhver tanke om, hvordan den skal eksekveres til kunden. Ligesom vi heller ikke bilder os ind, at vi ved alt om kundens forretning, og derfor ikke behøver at involvere kunden i selve opgaveløsningen. Det er vores erfaring, at kvalitet og energi kommer af involvering og tæt samarbejde gennem hele opgaven. Derfor er vi lidt tættere på kunden, end hvad der er normalt i branchen – vi deler viden, idéer og bekymringer åbent, og så tør vi at have det sjovt med vores kunder!

INTERNT​

Vi er Ét Hold, med et fælles ansvar over for vores kunder og hinanden. Derfor accepterer vi ikke ensomme ulve, der er sig selv nok, og ikke kerer sig om helheden i opgaven eller andre opgaver end deres egne igangværende. I Factor3 kender vi hinanden, vi sparrer med hinanden, vi deler viden, idéer og erfaringer med hinanden og vi står vi inde for hinanden. Omgangstonen på kontoret er udpræget uformel, og vores sociale arrangementer er i den grad festlige.

Vi har et incitamentssystem, så hver af vores konsulenters egeninteresser er lig med Factor3s samlede interesse. Det betyder, at vi kræver og forventer meget af hinanden – at vi konstant udfordrer og inspirerer hinanden til at gøre tingene lidt bedre. Ingen i Factor3 arbejder alene på en opgave eller står alene med en udfordring. Bag hver løsning eller anbefaling en af vores konsulenter kommer med, står et samlet Factor3-hold.  

Skriv til os her​

Nogle felter er ikke udfyldt korrekt

​​​Cases

Novo Nordisk​ CMC API - Bullseye

Som konsekvens af en periode med forsinkede og fordyrede tekniske projekter, igangsatte ledelsen et projekt, som skulle forbedre CMC API’s evne til at gennemføre projekter markant.

Læs casen her

Værdier i Økonomistyrelsen

Factor3 faciliterede udarbejdelsen af et værdigrundlag for Økonomistyrelsen. Idéen kom fra den nytiltrådte direktør, der sammen med resten af direktionen ønskede en samlende ramme for de meget forskelligartede opgaver, som medarbejderne varetog.​

Læs casen her

Strategi i Pentia

​Partnerkredsen havde tidligere gennemført årlige strategimøder, men oplevede, at den travle dagligdag tog alt fokus.

​​Læs casen her

​INDBLIK

07-03-2025
Myter om projektledelse i forskningsprojekter
Læs om tre myter om projektledelse i forskningsprojekter. Og endnu vigtigere - hvordan de håndteres.
Læs hele nyheden
03-02-2025
Ny E-læring!
Factor3’s E-læring er blevet endnu bedre!
Læs hele nyheden
04-11-2024
Michael Tvermoes: Myter om projektporteføljeledelse
​Der er mange myter forbundet med projektporteføljeledelse. Michael Tvermoes giver sit bud på 5 af dem og afslører, om de har hold i virkeligheden.
Læs hele nyheden

Firma

FACTOR3 A/S 

CVR: 29169837

Adresse​

Firskovvej 36, 1. sal

2800 Kongens Lyngby

Kontakt

Telefon: 3117 3301

E-mail: info@factor3.dk